hardcandy87

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av martina - 9 januari 2014 17:26

Denna dag gick sjukt fort.. nikki sitter i soffan och har precis ätit pannkakor som han beställde idag. Ssjjuuuukkt gott!! Men är väl hungrig igen om en timme eller något:-D

Har setat o funderat lite på vänner och icke vänner en stund. Själv e ja så att jag hjälper väldigt gärna mina vänner när de behövs och vet att jag får tillbaka de jag ger dem. Men ibland förstår ja mig inte på vissa människor. Att vara en bra vän är för mig att finnas där och ställa upp i vått o torrt!! Så jag har så svårt att förstå de som inte gör de.. om man får och får men aldrig ger??!! Hur kan man då se sig som en bra vän och inte känna sig som en snyltare...? Jag har väldigt få vänner men jag behöver inte fler heller, tar hellre vara på de jag har väldigt noga. Jag har inte mycket att ge men de ja vet att jag har e tiden att finnas där!!
Tycker att vissa borde se sina brister och kanske göra något.åt de innan de e försent! Men de kanske bara e jag som ser de så, men för mig är de att vara en trogen vän och jag kommer alltid att finnas där för mina vänner och kommer alltid lyssna och hjälpa med de jag kan!

Men hallå vissa borde dra ut huvudet ur röven och ta tag i de som är viktigt!!!!

Av martina - 9 januari 2014 11:32

Jag är ganska cool:-D

Av martina - 9 januari 2014 11:28

Lämnade nikki på dagis o sen drog ja mot arken för att köpa hundmat till viggo. Erica har ju lite svårt att hinna med allt hon ska så de e klart man hoppar in som hjälpreda när de behövs. Viggo får ett ben på samma gång. Tyckte att han kanske behövde de när låtsas husse e lite tråkig! :-D

Nu ska ja åka o lämna maten sen dra ner till lindex o byta storlek på amningsbharna ja köpte igår. De sitter nämligen perfekt nu men vad händer då när tuttarna fylls med mjölk.. JO de kommer bli väldigt för små.. sen får vi se om de blir lunch med pappa eller om han inte hinner men de visar sig. Efter de drar ja och hämtar mitt lilla bustroll på dagis sen hem o fortsätta med tvättning av soffan...

see ya later alligator...

Av martina - 9 januari 2014 00:00

Dags att sätta upp nya regler här hemma!!

1: Alla ska hjälpas åt att städa undan dagens saker varje kväll!
2: Disken ska göras varje dag och alla ska skölja sin tallrik efter maten!
3: Alla ska lägga sina använda kläder i tvättkorgen varje dag, alltså inga högar på golvet!
4: Alla ska hjälpas åt med maten!
5: Läggdags senat 18,30 för barnen!
6: Glasspinnar, papper och annat skräp ska kastas i papperskorgen inte på bord eller golv!!!!
7: Mat äts vid köksbordet, även kvällsmackor!

Dessa regler gäller från och med imorgon!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards