hardcandy87

Alla inlägg under januari 2013

Av martina - 21 januari 2013 22:17

Varför ska ja prata med mig själv hela tiden.... Prata med en vägg hela tiden...Va man än säger så är de ingen reaktion...

Av martina - 21 januari 2013 22:17

Varför ska ja prata med mig själv hela tiden.... Prata med en vägg hela tiden...Va man än säger så är de ingen reaktion...

Av martina - 19 januari 2013 21:22

Idag blev de tvätt o hemma dag... Bara varit hemma o tagit de lugnt... Badade mes barnen igår o efter de hem... Nu ligger man i badet o myser, barnen sover o mannen e i garaget... börjar dock bli lite varmt nu.... :-P efter detta blir de att lägga sig i sängen o kika på min nya tvserie som ja ska kolla igenom.... Imorgon kommer mamma men nikkis nya säng sen blir de en vända till förrådet o kika på om något ska med mamma hem till mormor o morfar o förvaras där istället... Bara hoppas att de får plats lite hos dem......Nehepp dags att pallra sig ur badet....

Av martina - 9 januari 2013 00:29

Fan ja ligger bara o vrider o vänder mig i sängen... As drygt då ja ska upo kvart över fem.... Fattar inte vad som e fel....

Av martina - 8 januari 2013 23:57

Kollar på teen mom, o gud så sugen man blir på en till liten... kliar i fingrarna liksom..

Av martina - 8 januari 2013 00:40

Du e den mest underbara lilla grabb som finns,även om du har dina dagar... mamma kommer alltid finnas här för dig och vara dig till lags. Jag vill göra allt för att du ska ha de bra.. Att få en puss av dig och höra "mamma jag älskar dig" är de bästa som finns min prins. Älskar dig nu o för alltid <3

Av martina - 7 januari 2013 09:23

Tänkte ta itu med lägenheten idag. Båda ungarnas rum ser ut som bomb nedslag. Tvätta, vika tvätt, dammsuga, torka golv o dammtorka står på dagens schema... Efter de hämta mina troll o hem o mysa... ta ut p-stav ska också göras usch... Ajjj.. Sen måste ja kolla upp näringsdrycker på apoteket. Kommer ja hinna allt??!! Ja ska iaf försöka :)

Imorgon blir de jobb 11,30-20,30.. Längtar<3

Av martina - 4 januari 2013 10:22

Sitter på bussen mot jobbet. Kör ett kvällspass idag. Love my job<3

Ungarna e så snälla. När nikki vaknar går han o hämtar lexxi o börjar leka de två tillsamnans medan ja o jimmy kan ligga o dra oss:-) de tänker på oss ibland våra troll<3

Är så lyckligt lottade med min man och mina 2 underbara barn... Världens bästa mamma, pappa och syskon<3
Och självklart mina underbara vänner. Erica, angel, järnet, madde, jessi och mikaela vad skulle ja göra utan er<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards