hardcandy87

Alla inlägg under november 2013

Av martina - 28 november 2013 02:29

De märks att kroppen börjar ställa om sig. Vakna dagar o nätter... blir alltid så här mot slutet... bara ligger o vrider o vänder på mig.. kroppen vill helt enkelt inte sova... men men vad ska man göra...

Blir att gå upp om 5, 5 timmar o göra sig iordning för mvc sedan vidare till tamdläkaren för utdragnimg av tand... usch o blä men men.. kommer väl förmodligen sova gott imorgon kväll iaf...

Av martina - 27 november 2013 22:18

Jag sitter och läser om krig och helvete och vad människor får gå igenom och tänker fy fan vad vi har de bra. Vissta kan vi hade jävligt jobbigt men vi slipper oroa oss om att våra barn ska bli skjutna av krypskyttar, att vi blir ihjälgasade eller torterade för att vi har en egen åsikt..
Fatta vad dessa människor går igenom. Om barn som blir av med sina föräldrar, ser dem dö framför ögonen.. eller föräldrar som ser sina barn bli skjutna helt utan anledning...

Då kan man ju säga att vi har de förjävligt bra mot vad många andra har de...

Men de som tynger mitt hjärta är att många i min omgivning bara klagar och att sverige inte ska hjälpa. Det snackas om bidrag hit och bidragi dit... varför är det fel att hjälpa andra??!! Och många som snackar om dessa saker vet inte ens vad de pratar om.... jag har sett och hört mycket genom mitt liv och har hört många berättelser från just dessa såkallade bidragstagare och ja säger bara fy fan att jag slipper sitta i deras sits...

Fördommar = outbildad......

Av martina - 26 november 2013 19:52

Jimmy kom hem med ibbes pasta till mig... mumma... sedan åkte han o nikki tillbadet för att fortsätta träna på simningen.. nikki börjar bli duktig nu dock med flytkuddar men iaf.. lexxi har lagt sig o sover sött i min säng då hon vägrar sin... själv har ja ätit pasta o kollat klart på prison break.. vilken serie ska ja ta nu då???!!

Dags att hoppa i säng snart känner ja... sjukt trött då ja vaknade vid fyra inatt o kunde inte somna om förän typ sex sju...

Av martina - 26 november 2013 15:29

Vart e ljuset i tunneln.. känns som att man vandrar o vandrar men inte enss en strimma ljus kommer fram. Finns de något slut på denna tunnel eller leder den bara rakt ner i avgrunden... det e frågan.. är de värt att kämpa vidare eller ska ja vända mig om och klättra tillbaka upp...

Av martina - 6 november 2013 18:17

Usch vad ont jag har... kunde inte sova inatt, vaknade hela tiden av värken. Men men nu har ja fått en tid hos tandläkaren att dra ut visdomstanden imorgon.. men hur ska ja klara mig genom natten... just nu känns de förjävligt och ilar o ömmar hela tiden.... men men förhoppningsvis blir de bättre imorgon när tanden ryker...

Nikki var på dagis idag en stund. Och ja fixade tandläkaren o hämta körskoleböcker på pappas jobb.. hunnit läst 24 sidor hitills. Tänkte plugga lite varje dag nu så ja kan ta de här körkortet snart... satsar allt på de ett tag nu... så i vår vill ja gärna ha de.

Av martina - 4 november 2013 22:45

I torsdags åkte ja o barnen ner till västerås. De blev sååå glada av att träffa jimmy. Fredagen tog ja o barnen en hemma dag medans jimmy jobbade. Blev massa lek och en hel del städa, iaf för mammas del... efter de blev de utgång för mig o jimny medans barnen var hemma med sofie. De var riktigt kul att komma ut lite grann... lördagen blev en lugn förmiddag och sedan vidare hem till ylva o magnus på alla helgons middag och besök på kyrkogården... vi vandrade runt till alla gravar och sedan blev de en vända till minneslunden för att tända ljus för patrik och conny. Efter det blev de spel kväll. Riktigt roliga spel jessica hade införskaffat sig... söndahen blev lugn dag. Tog dock en sväng till erikslund o inhandlade skor till nikki. Så nu har båda barnen riktiga vinterskor. Idag har ja o nikki varit hemma ensamma. Vi åkte till dagis o hämtade lexxi och var kvar en liten stund så nikki fick leka med sina gamla kompisar o ojjj vad de blev glada att ses. Sen hem o köra kvällsrutiner. Jimmy o nikki åkte o badade på löga en stund o nikki var duktig o simmade..

Imorgon blir de hemfärd...

Av martina - 1 november 2013 12:24

Ungarna leker för fullt och jag städar för fullt... känner mig grym... började nio i morse att städa badrum i en timme se vara de bara att fortsätta... plockat bäddat rent dammsugit mm snart e de klart o i te ens halva dagen har gått....

Ikväll blir de att umgås med jimmys vänner och sofie kommer o e barnvakt.. tack sofie, du e bäst.. blir snart att gå mot affären och köpa lite gott till kvällen.. lunchen ska väl snart tillagas oxå vad vi nu ska hitta på..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards