hardcandy87

Alla inlägg under oktober 2013

Av martina - 30 oktober 2013 10:27

Sitter på jobbet o ser fram emot torsdag, då jag går hem för sista gången... segt på jobbet vill bara vara hemma med mina troll. Men kanske får gå tidigare idag så de slipper vara på dagis så länge. De blir sååå trötta av de. Men men som sagt inte långt kvar nu...

Igår var de jobba hela dagen sen hem o göra kvällsrutinerna. Sen kom mojje och therese o fixade frilla o ögonbryn mm... idag blir de också fix. Ska klippa johannans lilla syster och färga håret på erica. Fullt upp varje kväll:-D

Av martina - 17 oktober 2013 14:03

Man vaknar av att nikki får sina morgon host attacker.. stackarn. Kollar ut o de regnar och än har de inte slutat.. hatar detta väder. Vill hellre ha snö eller sol...

Men men bara att stå ut. Dagen tar väl slut någon gång... pappa hämtar barnen på dagis idag så ja kan klippa efter jobbet sen bär de kanske iväg på äventyr iaf en liten stund...

Av martina - 16 oktober 2013 14:29

Väldigt lugnt idag så blev att städa... köket e städat o toaletten nu ska man bara ta tag i salongen o väntrummet.

Paulina kom förbi jobbet. De hade varit o kollat gymnasieskolor idag och var ändå här vid jobbet så de kom in o sa hej. Älskade syster<3 vad jag älskar dig!!! Nu skulle de mot stan sen ta bussen hem vid tre.

Och jag ska väl fortsätta min städning.. sen blir de o hämta barnen och hem o göra kväller. Vid sju kommer farmor och är barnvakt en liten stund så ja kan åka o klippa gunnar som kommit hem från uppsala nu.. ska bli kul o träffa dem också.

Efter de blir de hem för mig o lägga barn o sen fixa hemma då de ser ut som ett bombnedslag i kök o sovrum...

Av martina - 16 oktober 2013 09:30

Ja vad ska man säga man älskar si a barn mest av allt men ibland kan de fan ta knäcken på en. Asdålig morgon.... ge mig ork att ta mig igenom dagen efter denna morgon... nikki har bråkat hela morgonen om allt o lexxi har grinat för allt o inget... förkyldning på g tror ja... men men de e väl bara att kämpa på

Av martina - 15 oktober 2013 13:26

Sitter på jobbet och bara sitter... så less... ont i huvudet, hungrig och mår som vanligt... vet inte hur jag ska orka detta.. blir så less... men men bara att stå ut med allt som de e just nu...

Av martina - 15 oktober 2013 13:24

Sitter på jobbet och bara sitter... så less... ont i huvudet, hungrig och mår som vanligt... vet inte hur jag ska orka detta.. blir så less... men men bara att stå ut med allt som de e just nu...

Av martina - 13 oktober 2013 20:06

Blev en snabb visit till västerås för att hämta min prinsessa som ska vara hos mig o nikki i veckan. Båda lihger i sängen o sover och jag har hunnit städa, diska, gjort mat låda mm... blev en wok med nudlar lök ägg broccolli mumma... nu ska ja hänhga lite tvätt o i med en sista maskin för kvällen sen blir de fil o flingor o lite tv innan ja intar sängen oxå..

Imorgon drar man igång ännu en jobb vecka. Upp tidigt o lämna ungarna på dagis sen iväg mot jobbet för att slita lite...

Lagt fram maten tills imorgon så den e tinad o klar tills vi kommer hem oxå... nice...

Av martina - 10 oktober 2013 13:07

Mår inge bra, fryser och trött.. skulle varit skönt att krypa ner i sängen nu istället för att sitta på jobbt. Men men bara att kämpa vidare de e ju trotts allt bara fem timmar kvar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards