hardcandy87

Alla inlägg under april 2013

Av martina - 26 april 2013 21:50

jahapp, storstädat hemma o kramats med nikki. nu har han krupit ner i sängen och jag sitter på balkongen o tar ett glas vin o lyssnar på blowsight. lexxi o jimmy e kvar på sjukhuset än, nu har hon tydligen 40 graders feber oxå.. min stackars tjej :( hoppas jag hinner träffa henne i helgen något. men tror jag tar en vända till sjukan imorgon o hälsa på en stund. om jag hittar barnvakt till nikki vill säga.


men jag håller tummarna på att hon kommer hem imorgon...

Av martina - 26 april 2013 18:26

sitter på tåget på g mot västerås... segt längtar bara tills ja får krama mina barn.. dock så e lexxi på sjukhuset för sin magsjuka och de e isolerade där upp så tyvärr kommer jag inte kunna träffa henne idag utan får göra de förhoppningsvis imorgon... min stackars lilla tjej.....

men men jag får ju träffa mitt lilla troll iaf, han e med ylva o magnus nu tills jag kommer fram. så då blir de en massa mys och kramar o pussar.... dock kommer jag ju ganska sent så han kommer väl vilja gå o sova nästan direkt..


när han somnat blir de ett glas vin o one tree hill som erica fått mig att fastna för... men serien e ju as bra ju.... sjukt bra.. sen kan man ju drömma om Lucas lite ;)

 


sitter också o planerar låtar som ska spelas in på skiva, tänkte ta hjälp av mina underbara rockstars vänner o få de gjort. än så länge vet jag tre låtar som ska fixas:


  • Rockstar (nickelback)
  • I dont want to be ( Gavin DeGraw)
  • If I die tomorrow (Mötley Crue)

tipsa gärna på fler låtar om ni kommer på någon bra.. längtar tills ja kan fixa det!!! ska bli awsome <3


men men nu ska ja fortsätta kika på one tree hill en stund innan det är dags att byta tåg..





Av martina - 25 april 2013 00:09

Dagen på jobbet gick segt... men men sanna kom o hämtade mig så åkte vi ut till bjurs på kalas för min älskade paulina.. hon vart nöjd över presenterna verkade de som iaf. Parfym pengar smink mm...

Städade upp när ja kom hem. Nu e de bara dammsugning kvar o de tar ja imorgon... nu lite one tree hill o sova...

Av martina - 24 april 2013 11:39

Idag fyller min underbara dotter år... saknar mina små troll nu men snart fåe jag träffa dem..
Men ikväll blir de kalas för min älskade lillasyrra som blir 15 år idag!!!
Shit vad stor hon börjar bli....

Efter kalaset blir de promenad och gå in i min lulla bubbla o tänka tänka tänka... varför ska allt vara så svårt!! Going crazy...

Av martina - 23 april 2013 10:12

Sitter på jobbet o usch vad trött ja e på morgon... idag kom ja knappt upp men men till slut så... tror de e allergin som gör att ja blir så förbannat trött.. kroppen ställer in allt på att försvara men de resulterar att ja e trött konstant.. skulle va skönt med en paus frå katten ett tag:-) men men jag lever ju så va fan....

Jobba till 18 idag sen då?? Ut o gå men jill göra något mer. Känner mig rastlös på kvällarna... vill ha hem barnen så mitt liv blir som vanligt igen!!!!

Av martina - 22 april 2013 22:39

Ligger i sängen o tänkte kika på one tree hill o somna till de... jobb imorgon igen..

Vart duktig o gått till kolgården o tillbaka sen cyklade ja till slussen o mötte upp linda o robin sen gick vi in mot hemköp igen.. hur skönt som helst att börja röra på sig igen.. känns som att allt faller mer o mer på plats men finns mycket kvar att ta itu med innan de känns helt hundra igen.. många frågetecken återstår.. men de blir väl bra sen någon gång...

Av martina - 22 april 2013 13:19

jahapp, då sitter man på jobbet men det är lugnt idag.. inte konstigt kanske eftersom det är innan lön...


ikväll blir det promenad o sen då? blir ju helt handlingsförlamad utan ungarna.. man e van att ha o göra hela kvällarna med dem o nu har ja helt plötsligt inget alls att göra.. känns jätte konstigt! saknar dem så mitt hjärta blöder... varje gång jag får prata med dem så känns de som man ska börja gråta eftersom saknaden e så stor, men på fredag får jag träffa dem igen o gud vad jag längtar tills jag kan gå in o pussa o krama dem. dock kommer de sova när jag kommer men kan ju titta på dem iaf :)


känns ju lite tråkigt att missa stumpans två års dag på onsdag.. men men vi får ha kalas på söndag:)

snart är det väl förhoppningsvis som vanligt. att jag får ha mina älskade barn med mig hela tiden...


mycket håller på att ändras o de känns konstigt och det är svårt att sätta fingret på hur man känner inför allt. är glad över vissa delar, förvirrad för andra och helt förkrossad över den sista delen... mitt huvud är fullt av tankar och man vet inte riktigt vart man ska placera alla tankar... vilket ska man ta tag i först och vilket sist... men men jag hoppas att det snart e över och att allt faller på plats och att de känns bra.

men det får tiden visa....

Av martina - 20 april 2013 11:32

Sitter på jobbet. Blev en hektisk morgon. Hade fullt hus på salongen direkt vid kl tio. Men nu e de lugnt igen...

Efter jobbet blir de att cykla hem sen byta kläder o åka iväg till Linda. Ska bli kul :)

Solen skiner o allt känns tiptopp. Synd att man inte var ledig nu men men nästa helg blir de att åka o träffa barnen.. gud så jag saknar dem. De gör ont i hjärtat av saknad när man pratar med de i telefon.. <3

Ovido - Quiz & Flashcards