hardcandy87

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av martina - 5 januari 2014 00:57

Älskar er!!

Av martina - 5 januari 2014 00:51

Jag har en perfekt liten familj som jag älskar över allt annat. Min älskade son som är världens underbaraste lilla människa och min dotter som är världens sötaste prinsessa! Min man som jag älskar så gudomligt högt och han är världens bästa pappa!! Och en till liten dotter påväg som kommer bli minst lika perfekt som de andra två trollen!!

Ingen är perfekt men i mina ögon är dessa människor de mest värdefulla som finns och jag älskar dem över allt på denna jord!! Hur skulle mitt liv fungera utan dem??! Jadu bra fråga, inte alls om man skulle fråga mig.. finns inga ord som kan förklara min kärlek till min lilla familj men jag hoppas att de vet och förstår vad jag känner och att de känner likadant för mig!!!

Ibland kan man tvivla på kärlek men skulle aldrig tvivla på er! Jag finns här i vått och tortt och kommer aldrig lämna eran sida vare sig ni vill eller inte.. för mig är ni de finaste som finns och ingen kan få mig att må så bra som ni kan!!!

??????

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards