hardcandy87

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av martina - 1 januari 2014 01:20

Slutet av året firades med bröllop mellan min faster linda och nu hennes man Hans. Var riktigt fint och mysigt. Dock drog ja tidigare för att hämta nikki som var med linda och barnen medans vi firade bröllop. Väl hemma så ville nikki kika på film så jag satte igång med städningen.. nu är de någorlunda fint hemma iaf. Jimmy e kvar på bröllopet för han ska vara taxi till de som vill sen.. blev att skåla in de nya året med pommac ja o nikki, utan lexxi som e hos farmor, och jimmy.

Imorgon måste jimmy åka till v-ås igen och de känns lite jobbigt. Hade gärna haft han här någon dag till iaf men men jag får vara nöjd med det lilla jag fick se av han denna gång....

Nu tänkte ja ta tag i ungarnas rum o plocka leksaker så de e rent imorgon oxå sen blir de nog sängen för mig då jag antar att jimmy kommer köra några timmar inatt så ingen ide att sitta uppe och vänta...

GOTT NYTT ÅR ALLA DÄR UTE!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards